2010. augusztus 24., kedd

Nyaraltunk...











Sajnos rövid volt a nyaralás -mint mindig- és annyira jó alpesi levegőn voltunk, hogy azóta prüszköl az egész család amióta hazajöttünk.

A szokásos nyaralásunkhoz híven futottunk vagy ötször reggelente, természetesen hegynek fel olyan 40 perceket. ---Különben én is csodálom hogy bírtuk mert sztem még soha ilyen ducin nem mentünk nyaralni

---Bicikliztünk jó sokszor, apa bringáján nehezítve a 15 kg-s gyerek csomaggal.
--Vittünk nyaralni továbbá egy 12 és egy 16 kg-s kettlebellt. Én nagy örömömre ismét a 12 kg-os súllyal snatcheltem. (Bár végül is a testsúlyom megvan hozzá...)))(Aki nem tudja mi az nézze meg itt http://www.kettlebell.hu/)
---És majdnem minden nap voltunk usziba, kisfőnök legnagyobb örömére.
--Hát gyöngyöt nemigen fűztem. Sőt a helybeliek azt mondták itt aztán senki nem fűz, mert mindenki dolgozik és nincs idejük rá.

A legnagyobb problémát a szelektív hulladékgyűjtés okozta aminek egy részét minden évben hazahozzuk. Annyira komolyan veszik hogy pl. a házi néni frissen belőtt frizurával gumikesztyűben képes utánunk turkálni a szemétben hogy mit hova dobtunk.

Mert őket bűntetik meg ha pl. a papíros zsákban műanyag van és a süket magyarok össze-vissza dobálták.
Mivel a végére elfogyott a türelmünk és egy-két dologról gőzünk nem volt hova dobjuk, ezért az illatos összevont szemét csomagot feldobtuk a tetőcsomagtartóra és itthon dobtuk ki. A kávézaccot meg a WC-ben húzkodtuk le...)))
Hát röviden ennyi...most megint megy a meló ezerrel, szeretnék több tanfolyamot bár nem érek ár mindet én tartani, meg felplusszolom ősszel a delicákat vagy 300 félére meg a 15/0-s kásákat is vagy +60 színnel a boltba és különben is most jön egy hangárnyi gyöngy meg alkatrész. Úgyhogy itthon sem fogunk unatkozni....




3 megjegyzés:

  1. Ügyi vagy nagyon ami a nyaralás kettlebell részét illeti... ;-D

    VálaszTörlés
  2. Szia-szia...mit mondjak a hegyre fel futás sokkal jobban igénybe vett. Vagy nagyon elszoktunk tőle. Mindig vissza akarok menni a csoportomba edzeni, de mostanában nem bírok felkelni olyan korán...

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy jól sikerült a nyaralás, már rátok fért :)
    Én küzdök a szelektív hulladékkal itthon is, mert én szelektív gyűjtöm, de sajnos a szelektív kukásautó is felviszi a szemétombra és a végeremény ugyanaz, mintha nem szelektív gyűjtenék :(((
    A szerves megy a komposztba, a papír a pincébe, majd az ovis papírgyűjtésre, próbálok kevés műanyagot használni, de ez elkerülhetetlen a mai világban :(((((

    Mikorra lesz meg a feltöltés? Az én készleteimet is kellene tölteni :D

    VálaszTörlés