2011. április 6., szerda

Ezüstgyurma levelek - Art clay silver leaves




Lasan haladok az ezüstgyurma levél gyártással, így egyben bővítem növénytani ismereteimet is...

Van már borotyán, futómuskátli, rózsa és az óvodai bokrot is megtépkedtem.

Hogy mutatósabb legyen az ezüst falevelekhez hozzá illő láncot is fűztem.

Mivel ez az legegyszerűbb tehcnika így elsők között olyan ezüstgyurma, (Vagy Art clay silver) tanfolyam lesz, amin falevelet készítünk.


Vettem itthonra borostyánt, meg futómuskátlit, a tanfolyamra veszek egy szál rózsát is, így mindenki a neki tetsző levélmásolatot készítheti el, tiszta ezüstből.


Minden levelem antikolva lett utólag így jobban látszódnak az erezetek...de persze nem fontos aniktolni ha valakinek úgy tetszik.


Természetesen aki nincs tisztában az alap bizsukészítéssel, sodrony használat kapcsok stb. annak a tanfolyamon segítek összeállítani a láncot is.


A szürke ásványos láncon futómuskátli van:


Ez a medál pedig egy rózsalevél volt. A cirkónia kő és a csigavonal utólag lett a levélre rátéve. A cirkónia kő berakás viszont haladó technikának minősül, elsőre nem javaslom...(könnyen eltörhet a levél, ezen túl nem merem kinyitni a kemencét míg el nem éri a szobahőmérsékletet -nehogy megrepedjen a kő, így csak másnap lehet megkukucskálni mi készült...)

A láncon ametiszt színű swarovski gyöngyök vannak.


És a borostyán levelek, ezekhez zöld láncot fűztem fóliás üveggyöngyökkel, cseh csiszolt csepekkel és kerek gyöngyökkel.











4 megjegyzés:

  1. Nálam az utolsó nyert, de jól menne a mai rucimhoz...

    VálaszTörlés
  2. Hű, hát nem is tudom melyiket csodáljam jobban! Gyöngyörű szépek, gratulálok hozzájuk! Nagyon várom már a tanfolyamot... :-)

    VálaszTörlés
  3. Kaedves Kati! Nagyon jól éreztem magam szombaton a tanfolyamon és sikerült nekem is egy szépséges medált készítenem. Mégegyszer köszönöm szépen a kedvességeteket és a lehetőséget! Angéla

    VálaszTörlés