2011. május 3., kedd

Ezüstgyurma festett medál és T-kapcsok


Még régebben készítettem egy egyszerű ezüstgyurma medált, nyomott mintával majd "hamis tűzzománccal" díszítettem és hozzá illő láncot fűztem ez lett belőle:



Aztán készítettem T-kapcsokat is próbaképpen ezüstgyurmából. Az egyenes szárat a kis hurokkal kicsit nehéz volt megcsinálni, még így is görbe maradt de azért egész jól használható.

Aki hasonló dolgokat szeretne készíteni ezüstgyurmából, azt szeretettel várom a Gyöngykuckóban. Fennt van már májusi tanfolyamunk 7-én ezüst falevelet készítünk, 21-én pedig medált/vagy fülbevalót nyomott mintával.




1 megjegyzés:

  1. Kedves Kati!

    Kapható nálatok az a festék, amit itt az egyik medálnál "hamis tűzzománc"-nak nevezel?

    Régóta hajtom, és most találtalak :D remélem tudsz segíteni

    VálaszTörlés