2011. augusztus 31., szerda

Nyári munkák régi mintákból

Ügyködtem kicsit nyáron mindenfélét régi és új mintákból. --Hogy minden ruhámhoz más színű láncom legyen-

Sok időm nincsen, ezért be is vallom -bár aki ismer úgyis tudja- hogy nem szoktam mások blogját nézni és köszönöm a megjegyzéseket is, annak ellenére hogy én szinte soha sehova sem írok...

Ha van egy kis időm próbálom szétosztani a munka, a gyerek, a sport és a saját szöszmötölésem között.

Szivecskés medál vagy gyűrű.

Minta: Marie Cyber, Club de beauzac
A minta ingyenes és itt meg lehet találni klikk ide

Az eredeti mintában virágok vannak, ezek a kis virágok vannak a 10*13mm-es swarovski szivecskékkel helyettesítve.

Swarovski szivecske most sok színben kapható a Gyöngykuckóban. Az alap színek 150 Ft/db, a legdrágább 180 Ft/db ( a crystal vitrail medium a legdrágább) Mivel 12 db swari, és némi cseh csiszolt kell csak, az anyagköltsége ennek a gyűrűnek kb. 1500-1700 Ft. Érdemes megfűzni)) Sajnos a zöld gyűrűn nem látszódnak szépen a színek, pedig a chrysolite opal swari szivecskének gyönyörű színe van.
Bedugós süni-füli

Ha már lilában utazom, fűztem egy egyszerű, bár anyagköltséges beszúrós fülit a bedugós szitás füli alapra. -Tök egyszerű, minden lyuk fölé a szitában kerül egy swari, és egy 15/0 kása. A színe: purple velvet 2xAB. Ez az új kedvenc színem --sajnos a 2 AB-s színek nem a legolcsóbbak--
A fülihez lehetne ugyanilyen gyűrűt is készíteni mert van szitás gyűrűalapunk is. Könnyű kb. 20 perces munka. Én szívem szerint ehhez a Fireline-t ajánlom, mert az erősebb mint a damil és féltem, hogy a fém szita elvágja a damilt.
Seherezade karkötő:

Egy igazi "ezer éves minta". Nem szeretem mert két szálas, de van egy szép lila nyári ruhám amihez pont jó lesz... A minta ingyenes és itt van: http://www.serial-beader.com/bijoux-et-creations-en-perles/fr/categorie-1/schema-5
Kockás hering karkötő:

A számomra megunhatatlan karkötő herringgel fűzve, 3 mm-es Toho kockákból tartós galvanizált kásákkal. 2 óra alatt készen van még ez a széles karkötő is...
A minta fennt van a Gyöngykuckó honlapján INGYENESEN letölthető. Csak rá kell klikkelni -nem adjuk fel postán--
Manu-manu

És végül, Manu-manu medál nem is tudom talán 2006-2007-ből. Ez is ingyenes, de sajnos már egy link sem működik ami rá mutat, így én is csak egy fénymásolt példányt kaptam. Oliva csiszoltakkal, crystal vitrail medium rivolival és 2AB Jet swarival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése